به گزارش ورزش سه، دیدار ایران و ازبکستان از یک لحاظ برای تیم ملی خطرناک خواهد بود و آمار می‌گوید که ازبکستانی‌ها در ورزشگاه آزادی خطرناک‌تر از خانه خودشان بوده‌اند و تنها پیروزی آنها مقابل ایران در تهران کسب کرده‌اند.

در 13 تقابلی که ایران و ازبکستان به مصاف هم رفتند تنها یک پیروزی سهم ازبکستانی‌ها بوده که آنها در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ در ورزشگاه آزادی یک بر صفر ایران شکست دادند و تنها پیروزی خود را به دست آوردند.

در آن مسابقه ایران با ترکیب مهدی رحمتی، پژمان منتظری، سیدجلال حسینی، خسرو حیدری، مهرداد پولادی، جواد نکونام، آندو تیموریان، محمد نوری، اشکان دژاگه، محمدرضا خلعتبری و رضا قوچان‌نژاد به میدان رفت و تیم خوبی در اختیار کارلوس کی‌روش قرار داشت اما با نتیجه عجیب بازنده از میدان خارج شدیم.

دقیقه 71 بازی سرور جباروف ستاره اسبق ازبکستان و باشگاه استقلال با ارسال تماشایی باکائف را صاحب توپ کرد و ضربه این بازیکن تک گل مسابقه را رقم زد، برخلاف اینکه ایران در این مسابقه حملات زیادی داشت اما نتوانست از شکست فرار کند.

ایران در وقت‌های اضافه فشار زیادی وارد کرد و یک گل هم توسط رضا قوچان نژاد به ثمر رساند اما داور مسابقه گل را مردود اعلام کرد و در نهایت تیم ملی مقابل ازبکستان شکست خورد تا کارلوس کی‌روش تنها مربی تیم ملی فوتبال ایران باشد که مقابل ازبکستان شکست خورده است.