به گزارش "ورزش سه"، جدال تیم‌های ملی ایران و ازبکستان در آخرین مسابقه دور گروهی مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 موجب شده تا جلال‌الدین ماشاریپوف و اوستون اورونوف دوباره به ورزشگاه آزادی بیایند و تقابل جذابی را ترتیب بدهند.

اوستون اورونوف که دوران درخشانی در پرسپولیس سپری کرد و نقش کلیدی در قهرمانی سرخ‌پوشان داشت و 10 روز قبل در همین استادیوم جام را بالای سر برده بود، نزدیک بود به علت آسیب‌دیدگی نتواند دیدار با ایران را به پایان ببرد که این اتفاق نیفتاد.

2042618

این ستاره ملی‌پوش ازبک پرسپولیس جزء موثرترین بازیکنان تیمش در نیمه اول دیدار مقابل ایران بود، در دقیقه 33 جدی‌ترین موقعیت ازبکستان را به وجود آورد و با فرار عالی از سد میلاد محمدی و شجاع گذشت و وارد محوطه جریمه شد که ضربه او با کمترین اختلاف از کنار تیرک عمودی رد شد و با بدشانسی او به تور نچسبید.

اما در دقیقه 39 اورونوف در میانه زمین احساس مصدومیت از ناحیه زانوی پای راست کرد و روی زمین نشست تا پزشک تیم ملی ازبکستان وارد زمین شود و او را به بیرون ببرد که البته ستاره پرسپولیس خیلی زود برگشت.

2042617

نکته جالب توجه در زمان درمان اورونوف در بیرون از زمین تشویق او توسط هواداران ایرانی روبه‌روی جایگاه بود که ستاره پرسپولیس هم به آنها واکنش نشان داد.