به گزارش "ورزش سه"، اردوی خردادماه تیم ملی ایران در حالی با دیدار مقابل ازبکستان به پایان رسید که در لیست 26 نفره ابتدایی امیر قلعه‌نویی، فقط یک بازیکن بدون بازی ملی این اردو را ترک کرد تا منتظر فرصت‌های بعدی برای درخشش و جانشینی به جای مهدی قایدی و مهدی ترابی بماند.

مهدی لیموچی که سال درخشانی زیر نظر سیدمجتبی حسینی در آلومینیوم اراک داشته و توانسته پنج گل و پنج پاس گل در لیگ برتر داشته باشد و یک گل و دو پاس هم در جام حذفی ثبت کند، امیدوار بود اولین بازی ملی خود را مقابل هنگ‌کنگ یا ازبکستان انجام بدهد که این فرصت فراهم نشد.

در بین 6 بازیکن اردوی تیم ملی ایران که فرصت بازی مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان به دست نیاوردند، فقط مهدی لیموچی تاکنون بازی ملی انجام نداده بود و برای دومین بار پیاپی این شانس را پیدا نکرد.

مهدی لیموچی در اردوی فروردین ماه هم فرصت بازی مقابل ترکمنستان را پیدا نکرد و در دو دیدار پیاپی خردادماه برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان هم به‌طور کامل نیمکت‌نشین بود و با وجود غیبت مهدی ترابی و مهدی قایدی در یکی از این دو دیدار، به کار گرفته نشد.

لیموچی حالا با روحیه‌ای که از حضور در اردوی تیم ملی به دست آورده، آماده بازگشت به تمرینات آلومینیوم و نمایش درخشان در نیمه نهایی جام حذفی برای کسب پیروزی همراه تیمش برابر مس رفسنجان و رسیدن به فینال است.