به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی بعد از بازی برابر ازبکستان در جمع خبرنگاران گفت: بازی دو تا نیمه متفاوت داشت. نیمه اول آنطور که می‌خواستیم نشد به‌خاطر شرایطی که نوع بازی‌مان در نمی‌آمد که بخواهیم کار ترکیبی انجام بدهیم. یک برنامه‌ای داشتیم که تیم حریف خوب داخل را بسته بود. نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و اگر موقعیت‌های‌مان گل می‌شد می‌توانست شرایط را بهتر کند. در کل می‌توانست بازی بهتری باشد. با این حال خداراشکر تیم اول صعود کردیم.

او در مورد اینکه سه بازی دیگر به رکورد بازی‌های کریم باقری می‌رسد گفت: خدارا شاکرم. قطعا هر لحظه و در هر بازی که افتخار بازی برای تیم ملی را کسب می‌کنم تمام تلاشم را می‌کنم. همیشه گفتم این پیراهن متعلق به هیچکس نیست و هرکس این وظیفه به دوشش هست باید تمام تلاشش را کند چون ما وظیفه داریم برای مردم‌مان بازی کنیم. من در هر شرایط و هر تورنمنتی تلاشم را کرد که موثر باشم. امیدوارم ادامه‌دار باشد.

ویدئو: 345342

جهانبخش راجع‌به اینکه آماده چهارمین جام جهانی‌اش می‌شود گفت: همانطور که گفتم این پیراهن متعلق به هیچکس نیست و اگر این افتخار را کسب کنم خیلی خوشحال می‌شوم ولی همیشه اردو به اردو به تیم ملی نگاه کردم.

او در مورد اینکه در مرحله بعدی حریفان ایران سخت‌تر می‌شود گفت: من فکر می‌کنم نیمه دوم بازی خوب و موقعیت‌های خوبی داشتیم و اگر توپ‌های‌مان گل می‌شد قطعا نظرات متفاوت می‌شد ولی قبول دارم نیمه اول سرحال نبودیم و موقعیت خاصی ایجاد نکردیم و آن هم به‌خاطر شرایطی بود که ازبکستان داشت. فکر می‌کنم نیمه اول ازبکستان بهتر بود اما نیمه دوم متفاوت بود. قطعا با وجود این هواداران می‌شد بازی شاداب‌تر باشد. بهانه نیست ولی سفر ۱۸ ساعته‌مان و ریکاوری کم‌مان تاثیرگذار بود ولی باید برنامه‌ریزی بهتری برای دور بعد داشته باشیم.