به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران از زمان حضور امیر قلعه‌نویی در تمامی مسابقات موفق به گلزنی شده بود و این اولین بازی بود که تیم ملی تحت هدایت او موفق به گلزنی نشد.

امیر قلعه‌نویی از زمان حضور در تیم ملی در تورنومنت کافا، جام ملت‌های آسیا، مقدماتی جام جهانی 2026 و چندین دیدار دوستانه هدایت تیم ملی را برعهده داشت و در این مدت در تمامی مسابقات ایران موفق به گلزنی شده بود.

تیم ملی در بازی امروز هم شانس‌های خوبی برای گلزنی داشت و حتی در صحنه‌ای از مسابقه روی همکاری خوب ترابی و طارمی موقعیت فوق‌العاده‌ای ایجاد شد که ضربه مهدی طارمی به تیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت سردار آزمون هم نتوانست توپ را به خوبی مهار کند و این موقعیت خوب از دست رفت.

علیرضا جهانبخش، سامان قدوس و امید نورافکن هم چند موقعیت خوب گلزنی داشتند که ضربات آنها با بدشانسی و در برخی از صحنه‌ها با بی‌دقتی به گل تبدیل نشد تا ایران در این مسابقه موفق به گلزنی نشود.

البته در دقایق پایانی مسابقه ازبکستان خطرناک ظاهر شده بود و ممکن بود برای تیم ملی مشکل‌ساز باشد اما در نهایت بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم ملی 22 بازی پیاپی موفق به گلزنی شد و در بیست و سومین مسابقه مقابل ازبکستان در نهایت این آمار فوق‌العاده به پایان رسید.