به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال عربستان سعودی، بیان کرد که شکست مقابل اردن در آخرین بازی از مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026، اولین باخت او بوده است و معتقد است که دیدار مقابل کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا برای او شکست به حساب نمی‌آید.

تیم ملی عربستان پس از چهار پیروزی و یک تساوی در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026، اولین باخت خود را تجربه کرد و این شکست باعث شد تا صدرنشینی در گروه هفتم را از دست بدهند و به سید سوم قرعه‌کشی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 نزول کنند.

2042734

مانچینی در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: "ما شایسته پیروزی بودیم ولی بدشانسی آوردیم."

او افزود: "ما تنها امروز باختیم و بازی مقابل کره را به عنوان شکست محسوب نمی‌کنیم. بقیه ناکامی‌ها در آغاز و در مسابقات دوستانه بود و امروز فرصت‌های زیادی داشتیم."

مانچینی در مورد روند بازی توضیح داد: "می‌توانستیم برتریمان را دو برابر کنیم، اما بازیکنان در مقابل دروازه موفق نبودند و پس از گل تساوی، اوضاع تغییر کرد."

مانچینی وعده داد که بیشتر کار کند و گفت: "به هواداران عربستانی قول می‌دهم که تلاش بیشتری خواهیم کرد. ما تیم فوق‌العاده‌ای داریم و 12 گل به ثمر رسانده‌ایم و هنوز شانس حضور در جام جهانی را از دست نداده‌ایم."

او در پایان افزود: "ما به مرحله بعدی صعود کرده‌ایم و این مهم‌ترین مسئله است. درست است که ما در سطح سوم هستیم، اما تیم ملی عربستان در جام جهانی قبلی هم از سید سوم صعود کرد."