به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تیم ملی ازبکستان با آنالیز دقیق و اجرای بی‌نقص تمام راه‌های نفوذ به قلب دفاعش را بسته بود عناصر تهاجمی تیم ملی ایران برای خلق موقعیت مقابل این تیم کار بسیار دشواری داشتند و با وجود مالکیت بیشتر، راهی برای نزدیک شدن به دروازه حریف خود پیدا نمی‌کردند.

همین مسئله باعث شد عناصر تهاجمی تیم ملی بخصوص در نیمه نخست کارایی کتری داشته باشند و بازی‌شان اصلا به چشم نیاید.

در نیمه دوم نیز غیر از چند صحنه ازبک‌ها در دفاع فوق العاده کم اشتباه و تاکتیکی بازی کردند و اجازه خلق موقعیت را به ستاره‌های بین المللی فوتبال ایران ندادند.

با این وجود یک بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران چه در نیمه اول چه در نیمه دوم کیفیتی در سطح استاندارد ارائه کرد و بدون شک بهترین بازیکن تیم ملی در این مسابقه در فاز حمله بود.

عیلرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی در این مسابقه هم در نیمه نخست هم در نیمه دوم بارها مدافعان حریف را به چالش کشید و با گرفتن خطا، بازیسازی، حرکات پا به توپ و در نهایت چند ضربه خطرناک از جمله ضربه سری که با سانتر آزمون زد دروازه ازبکستان را به خطر انداخت.

در روزی که حمله‌وران تیم ملی ایران در بند بازیکنان حریف گرفتار شده و خیلی سخت فضایی برای خودنمایی و حتی لمس توپ پیدا می‌کردند جهانبخش بارها صاحب توپ شد، کارهای ترکیبی را آغاز کرد، موقعیت ساخت و درصدد شوتزنی برآمد که بدشانس بود وگرنه یک پاس گل یا گل در این بازی به نامش ثبت می‌شد و بازی خوبش بیشتر به چشم می‌آمد.

در پایان این دیدار از سوی مسئولان برگزار کننده مسابقات مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد اما غیر از عناصر دفاعی ازبکستان، شاید جهانبخش را می‌شد بهترین بازیکن این میدان معرفی کرد که در طول مسابقه افت کمتری داشت.