به گزارش "ورزش سه"، همه چیز به رنکینگ ای اف سی و احتمال سقوط کره جنوبی به سید دوم مربوط بود. اما آنچه هواداران چینی در استادیوم جام جهانی سئول رقم زدند، اهمیت این دیدار را برای کاپیتان تیم ملی کره بیشتر هم کرد.

هواداران چینی که حضور پرتعداد، یکدست و هماهنگی در استادیوم داشتند، هرگاه که توپ به سون هیونگ مین می‌رسید، با ایجاد سروصدا سعی می‌کردند تا کاپیتان و فوق‌ستاره فوتبال کره را به اشتباه بیندازند و این موضوع خشم طرفداران کره و البته خود سون را به دنبال داشت.

سون هیونگ مین اما در این بازی یکی از بهترین نمایش‌های خود را ارائه کرد و البته بر پاس گلی که روی یک حرکت فردی دیدنی برای لی کانگ این ارسال کرد، چند بار دیگر هم با حرکت انفرادی، خط دفاعی حریف را به دردسر انداخت.

2042785

پاس گلی که شاگردان برانکو را در آستانه حذف از جام ملت‌ها قرار داد، بهترین پاسخ به هواداران تیم میهمان و شعارهایشان بود. سون بعد از این پاس گل رو به دوربین و هواداران چینی، عدد سه و صفر را نشان داد که علامت شکست 3-0 این تیم در استادیوم خودی با درخشش سون هیونگ مین بود.

سون هیونگ مین که بعد از بازی در نشست خبری شرکت کرده بود، درباره این اتفاقات گفت: «نمی‌توانستم صدای بوق چینی را در ورزشگاه خانگی خودمان را بپذیرم.»

وی ادامه داد: (چنین هو کردنی) بی اعتنایی به هواداران ما نیز محسوب می‌شود و به عنوان یک بازیکن کره ای می خواستم چیزی را نشان دهم. من هیچ کار زشتی نکرده بودم که شایسته چنین برخوردی باشم.