به گزارش ورزش سه، امید نورافکن هافبک جوان تیم ملی ایران در هنگام تعویض و خروج از زمین چهره درهم و ناراحتی و از موقعیت‌های خوبی که ایجاد کرده بود اما راه به دروازه پیدا نکرده بود کلافه و عصبی بود!

نورافکن چند شوت سرکش و خطرناک به سمت دروازه ازبکستان شلیک کرد که 2 ضربه او با اختلاف اندک از کنار دروازه ازبکستان بیرون رفت و به غیر از ضربه تیرکی که مهدی طارمی به تیرک دروازه ازبکستان کوبید، شوت‌های امید نورافکن خطرناک‌ترین موقعیت‌های تیم ملی در این مسابقه بود.

2043073

امید در این مسابقه شروع خوبی نداشت و عملکرد او با انتقاد امیر قلعه نویی همراه شد اما هرچه از جریان مسابقه گذشت او به هماهنگی بیشتری به سامان قدوس رسید و با اضافه شدن ناگهانی به نزدیکی محوطه جریمه ازبکستان خودش را در موقعیت شوتزنی قرار می‌‌داد و ضربات پای چپ خوبی هم به سمت دروازه ازبکستان شلیک کرد اما خوش‌شانس نبود و موفق به گلزنی نشد.

نورافکن یک ربع مانده به پایان مسابقه بعد از دوندگی و جنگ‌های زیادی که در میانه میدان انجام داد جای خود را به محمد قربانی داد تا این بازیکن جوان و با انگیزه در میانه میدان حضور پیدا کند، امید در هنگام خروج از زمین مورد استقبال ملی‌پوشان قرار گرفت اما خود با چهره‌ای درهم به سمت نیمکت رفت و با افسوس زمین مسابقه را ترک کرد.