به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال در بازی با ازبکستان از مهدی ترابی و علیرضا جهانبخش در سمت چپ و راست زمین نود دقیقه استفاده کرد تا در غیاب 3 وینگر تیم ملی این بازیکنان تا پایان مسابقه در زمین بمانند.

تیم ملی در بازی با ازبکستان مهدی قایدی، محمد محبی و علی‌ قلی‌زاده را در اختیار نداشت و در این مسابقه از علیرضا جهانبخش و مهدی ترابی استفاده کرد و با توجه به حساسیت مسابقه فرصت حضور به مهدی لیموچی و الهیار صیادمنش برای حضور در زمین نرسید.

امیر قلعه نویی در جناحین تیم ملی بازیکنان خوب و باکیفیتی در اختیار دارد که در این بین از 2 بازیکن در ترکیب ثابت و گاها از برخی از آنها به عنوان جانشین استفاده می‌کند که به نظر می‌رسد مهدی قایدی و علیرضا جهانبخش دو بازیکن مدنظر و اصلی امیر قلعه نویی برای حضور در مسابقات تیم ملی خواهد بود.

در بازی با ازبکستان مهدی ترابی عملکرد خوبی داشت و با استارت‌های سریعی که به عمق خط دفاعی ازبکستان می‌زد فضاسازی خوبی برای هافبک‌های تیم ملی و مهاجمان ایران انجام داده بود و از سبک متفاوتی نسبت به مهدی قایدی استفاده می‌کرد، او بیشتر مایل به میانه میدان و نفوذ از قلب خط دفاعی تاکید داشت و این در حالی است که مهدی قایدی بیشتر از کناره‌ها با قدرت دریبل‌زنی بالا و کارهای ترکیبی مسیر دروازه حریف را طی می‌کند.

2043065

اما بازیکن مورد اعتماد امیر قلعه نویی، علیرضا جهانبخش در این مسابقه 90 دقیقه با بازوبند کاپیتانی درون زمین حضور داشت و تلاش زیادی هم برای گلزنی انجام داد اما موفق نشد، او حتی در صحنه ای از مسابقه با ضربه سر شیرجه‌ای از نزدیکی محوطه جریمه شانس گلزنی خود را امتحان کرد و توپ به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

با توجه به بازیکنان پرتعداد جوان و باتجربه‌ای که قلعه نویی در پست وینگر در اختیار دارد و برنامه‌های ویژه.ای که تیم ملی برای استفاده از بازیکنان تکنیکی در این پست دارد باید دید قلعه نویی در آینده به کدام بازیکنان بیشتر میدان خواهد داد و رقابت آنها به چه شکل پیش می‌رود.