به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان‌ تیم ملی فوتبال پرتغال در دقایق پایانی بازی مقابل چک تمام تلاش خود را برای به ثمر رساندن گل برتری بکار گرفتند.

پرتغال که بازی امشب را در حد مدعی قهرمانی یورو آغاز نکرد و عملکرد چندان هماهنگی نداشت نیمه اول در گلزنی ناکام بود و در نیمه دوم هم گل دریافت کرد.

آن‌ها در دقیقه 62 گل دریافت کردند و در دقیقه 69 موفق شدند روی اشتباه رابین هراناک با گل به خودی به گل تساوی برسند. به ثمر رسیدن این گل، انگیزه شاگردان روبرتو مارتینز برای برد را افزایش داد.

بر همین اساس حملات پرتغال به سمت نیمه حریف بیشتر شد و آن‌ها حتی در دقیقه 86 به گل رسیدند اما به دلیل حضور کریستیانو رونالدو در موقعیت آفساید، این گل مردود اعلام شد.

پرتغال با این وجود دست از تلاش برنداشت و فشار به سمت دروازه چک را به حداکثر رسانده بود و در وقت‌های اضافه هم تمامی راه‌های رسیدن به گل را امتحان می‌کردند تا اینکه سکوهای ورزشگاه لایپزیش منفجر شد.

در آخرین لحظات 4 دقیقه وقت اضافه، پدرو نتو در سمت راست خط دفاعی چک ارسال بلند را کنترل کرد و موفق شد بازیکن مقابل خود را از پیش رو بردارد تا به سمت محوطه جریمه حریف حرکت نکند.

2045206
2045204
2045205

نتو با پاس محکم زمینی توپ را به سمت دروازه فرستاد تا آخرین شانس گلزنی را ایجاد کند. رابین هراناک سعی داشت این توپ را کنترل کند اما ارسال محکم از بین پاهای او عبور کرد تا فرانسیسکو کونسیسائو جوان گل برتری تیمش را از زیر دستان دروازه حریف عبور داده و توپ را به تور دروازه بچسباند.

2045203

این گل لذتبخش برای پرتغال جو سکوهای ورزشگاه را دگرگون کرد و جشن و خوشحالی برای گل این بازیکن 21 ساله موجب شد تا در نهایت وقت‌های اضافه 6 دقیقه طول بکشد.