به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال بازی امشب مقابل چک را خوب شروع نکرد اما پایان هیجان انگیزی در اولین بازی‌اش رقابت‌های گروه F داشت.

در این بازی پرتغال با گل دقیقه 62 عقب افتاد اما در دقیقه 70 با گل به خودی بازیکن حریف به تساوی رسید و سپس گل فرانسیسکو کونسیسائو در وقت‌های اضافه آن‌ها را به برد رساند.

روبرتو مارتینز، سرمربی پرتغال، پس از بازی گفت: "ما مقابل اسلوونی گل خوردیم و بازی را باختیم، مقابل کرواسی یک گل دریافت کردیم و شکست خوردیم. امروز به این باور رسیدیم که شخصیتی باورنکردنی از خود نشان دادیم و بازیکنان ارزش‌های زیادی را نشان داد که برای پیروزی در بازی‌ها ضروری است. می‌توانم بگویم از بین 23 بازیکن، همه آن‌ها امروز شانس بازی داشتند، می‌توانستند در ترکیب اصلی باشند. آمادگی تمام اعضای تیم بسیار خوب بود، بازیکنان شایسته حضور در اینجا هستند، این یک برد گروهی بود، یک پیروزی تیمی به دست آوردیم."

جریان بازی؟
من واقعاً شخصیت بازیکنانم را دوست داشتم، امروز نمایشی از مقاومت در فوتبال را نشان دادند. هواداران فوق العاده بودند و مستحق شکست در این بازی نبودند.

عملکرد تیم؟
در این بازی نمی‌توان تیم را خیلی قضاوت کرد. ما 13 کرنر داشتیم و چک کرنری نداشت، 70 درصد مالکیت توپ برای ما بود و 18 شوت زدیم، ما با اشتیاق و انگیزه بازی کردیم و خیلی مقاوم بودیم.

2045229

گلزنی فرانسیسکو کونسیسائو
چیکو کونسیسائو لیاقت این گل را دارد، او همیشه به دروازه حریف چشم دارد، با اشتیاق است، او بوی گل می‌دهد و این همان جرقه‌‌ای بود که امروز به آن نیاز داشتیم.