به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی 2-1 مقابل چک، روبن دیاس اعلام کرد که از قبل می‌دانسته تیم ملی کشورش برای برد به چه چیزی نیاز دارد و همچنین به لحظه جالبی که پدرش در کنار پدر یکی از بازیکنان پرتغال تجربه کرد، اشاره کرد.

پرتغال شب گذشته در اولین بازی‌اش در مرحله گروهی یورو 2024 به مصاف چک رفت و این بازی که تا لحظات پایانی با تساوی دنبال می‌شد با گل 90+2 فرانسیسکو کونسیسائو به نفع قرمزها به پایان رسید.

دیاز در صفحه اینستاگرامش نوشت: "دیروز دیدم که برای بردن به چه چیزی نیاز داریم. پدرم (یک هوادار سرسخت بنفیکا) و پدر چیکو کونسیسائو (همانطور که همه ما می‌دانیم یک هوادار سرسخت پورتو) همراه فرزندانشان و تمامی کشورمان با هم جشن گرفتند.

این لحظه برای من بهترین اتفاق دیشب بود. اگر به مثالی نیاز بود که چگونه باید در کنار هم باشیم تا برنده شویم، می‌توانیم از این اتفاق استفاده کنیم.

این تازه اولین بازی ما در این سفر بود، پیروزی به ما لبخند زد، اما ما به رشد تیم در طول مسابقات ادامه خواهیم داد! بیا پیش برویم پرتغال."

سرمربی سابق پورتو پست دیاس را در استوری اینستاگرامش بازنشر کرد و از ایموجی یک بازی استفاده کرد تا از این بازیکن و دیدگاهش حمایت کند.

پس از غلبه بر چک، پرتغال در بازی دومش از گروه F باید به مصاف ترکیه خواهد رفت. این بازی قرار است روز شنبه برگزار شود.