به گزارش "ورزش سه"، سون و بنتانکور در چند فصل اخیر در کنار هم در ترکیب تاتنهام به میدان رفته‌اند اما اظهاراتی که اخیرا از سوی این ستاره اهل کره جنوبی مطرح شد جنجال بسیاری را به همراه داشت و باعث ناراحتی شدید مردم کره جنوبی و اعتراض آنها شد.

این بازیکن در برنامه‌ای که از تلوزیون اروگوئه پخش شده بود با ظاهر سون شوخی کرده و به شباهت زیاد مردم کره جنوبی به یکدیگر اشاره کرده بود که از نظر بسیاری توهینی نژادپرستانه بود. او با انتشار پستی در صفحه‌اش در شبکه‌های اجتماعی به خاطر این اظهارات ابراز پشیمانی و عذرخواهی کرده بود.

2045740

او در این پست نوشت: «سونی! برادر! از تو به خاطر اتفاقی که رخ داده است عذرخواهی می‌کنم. این فقط یک شوخی بسیار بد بود. می‌دانی که من دوستت دارم و هرگز به تو بی‌احترامی نمی‌کنم یا به تو یا کس دیگری صدمه نمی‌زنم! دوستت دارم، برادر!»

سون در پستی که امروز در صفحات رسمی باشگاه تاتنهام منتشر شده سکوتش در این باره را شکست و گفت: «من با او صحبت کردم. اشتباهی کرده است و خودش از این موضوع آگاه است و عذرخواهی کرده است. بنتانکور منظور بدی نداشت و هیچوقت از قصد حرفی توهین آمیز نمی‌زند.

ما برادر هستیم و هیچ چیز تغییر نکرده است. از این موضوع عبور کردیم و متحد هستیم. به زودی در تمرینات پیش فصل در کنار هم خواهیم بود تا همه با هم برای باشگاه‌مان تلاش کنیم و بجنگیم.»