به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال امشب در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپایی ۲۰۲۴ و در یک بازی حساس و تماشایی باید روبروی تیم ملی ترکیه به میدان برود و امیدوار است که بتواند با کسب سه امتیاز این بازی خیالش را از صعود به مرحله بعدی راحت کند. 

بسیاری از فوتبال‌دوستان در انتظار درخشش رونالدو و رویارویی او با آردا گولر در این بازی هستند که او هم در ترکیب ترکیه خوش درخشیده است و مارتینز هم بار دیگر در گفتگو با خبرنگاران در آستانه این بازی نشان داد که تا چه حد به این بازیکن اطمینان دارد و از حضور او در تیمش خوشحال است. 

2045243

سرمربی تیم ملی پرتغال درباره تاثیرگذاری رونالدو روی تیمش و نتایج به دست آمده گفت: «او بسیار منظم و مقرراتی است. به سختی تلاش می‌کند و یک قاتل واقعی و بازیکنی بسیار مهم در محوطه جریمه به حساب می‌آید. او فضا را باز کرد و به فرانسیسکو کونسیسائو در گلزنی کمک کرد. 

در واقع این فضا برای او باز شده بود چون کریستیانو رونالدو در محوطه جریمه حضور داشت. ما با تمرکز بسیاری کار و تلاش می‌کنیم و کریستیانو بازیکن مهمی برای ماست، خصوصا در کارهایی که قصد داریم در محوطه جریمه حریف انجام دهیم.»