به گزارش "ورزش‌ سه"، اکثر مردم ترکیه فکر می‌کنند که مربی در انتخاب یازده بازیکن اصلی که مقابل پرتغال قرار گرفته بود اشتباه کرده و نیمکت نشینی آردا گولر حسابی هواداران ترکیه‌ای را عصبانی کرده است. آنها معتقدند که مونتلا دلیل منصفانه.ای برای کنار گذاشتن ستاره درخشان فوتبال ترکیه که در پیروزی مقابل گرجستان کلیدی بود، نداشته است.

اظهارات مونتلا در مورد گولر پس از بازی مورد انتقاد ویژه قرار گرفته است. مونتلا پس از پایان بازی درباره دلیل عدم حضور گولر ستاره جوان مادریدی‌ها اینطور توضیح داده است: "متاسفم. آردا خیلی خسته بود و احتمال مصدومیت وجود داشت. در حالی که داشتم او را به بازی می‌بردم به این فکر می‌کردم که آیا او را وارد نکنیم، اما این فکر که شاید بتوانیم گل بزنیم باعث شد که او را هم بازی کنم.» 

این اظهارات مونتلا اما مورد قبول هواداران ترک قرار نگرفته و آنها معتقدند اگر مصدومیت وجود داشت چرا او وارد زمین بازی شده است. در واقع آنها بر این باور هستند که گولر می‌توانست مقابل پرتغال بازی کند و ترکیه را به پیروزی برساند تا در بازی سوم مرحله گروهی مقابل چک تیم دیگری به او نیازی داشته باشد و فرصت استراحت برای او فراهم شود.  

2046648

نیهات کاهوچی و تومر متین فوتبالیست‌های سابق ترکیه‌ای نیز به همین دلیل از مونتلا انتقاد می‌کنند و معتقدند آردا اگر واقعاً بخواهد برنده شود، مهره‌ای اساسی برای تیم و یک بازیکن خستگی ناپذیر است. 

همچنین آردا گولر نتوانست در طول مسابقه نارضایتی خود را از تعویض خود پنهان کند اما حالا انتظار بر این است که او در بازی مقابل جمهوری چک بازی کند.