به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در فینال جام حذفی برابر سپاهان شکست خورد تا در کسب عنوان قهرمانی ناکام بماند. مجید نصیری در این باره به خبرنگار ما گفت: در ابتدا از تمام بچه‌ها و عوامل تیم تشکر می‌کنم که در فصل اخیر زحمات زیادی کشیدند. سپاهان تیم بزرگ و قابل احترامی است و ما سعی کردیم با تمام توان به مصاف آن‌ها برویم و پیروز میدان شویم که متاسفانه شرایطی پیش آمد که این‌گونه نشد. در نهایت به تیم سپاهان تبریک می‌گویم.

او در مورد حواشی پیش آمده برای مس توضیح داد: یک سری اتفاقات پیرامون تیم ما به وجود آمده بود و حواشی زیادی هم برای ما ایجاد کردند اما ما تمرکز خود را از دست ندادیم و سعی کردیم روز به روز عملکردمان را بهبود ببخشیم و خدا را شکر با حس خوبی که از کادرفنی تیم گرفتیم، تا بازی فینال پیش رفتیم و با بدشانسی جام را از دست دادیم.

مدافع مس در مورد خصوصیات محرم نویدکیا گفت: آقای نویدکیا یک انسان فوق‌العاده است که هرچه از او تعریف کنیم هم کم است. از نتایج و عملکردی که داشتیم می‌شود تاثیر حضور ایشان را متوجه شد و نیاز به توضیح بیشتری ندارد. شور و انگیزه‌ای که آقای نویدکیا به تیم ما داد باعث زیر و رو شدن تیم شد و با این که مدت زیادی با هم کار نکردیم اما درس‌های زیادی در درون و بیرون زمین فوتبال به من یاد دادند.

نصیری در پایان گفت: جا دارد از هواداران تیم تشکر کنم که این همه راه را به‌خاطر حمایت از ما آمدند. عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم دلشان را شاد کنیم و از صمیم قلبم از آن‌ها تشکر می‌کنم. از تمام اعضای باشگاه، عوامل، تدارکات، ماساژور، دکترهای عزیز و ... تشکر می‌کنم چون واقعا امسال سنگ تمام گذاشتند و با این‌ که در مقطعی شرایط باشگاه خوب نبود و خودشان از لحاظ ذهنی بهم ریخته بودند، برای ما همه کار کردند و با کمک هم اتفاقات بزرگی رقم زدیم که امیدوارم در سال‌های آینده کارهای بزرگتر و بهتری انجام دهیم.