به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ که به میزبانی آلمان در حال برگزاری است روبروی تیم ملی ترکیه به میدان رفت و موفق شد با به ثمر رساندن سه گل این تیم را از سر راه بردارد و صعودش به مرحله بعدی را قطعی کند.

شاگردان روبرتو مارتینز پیش از این موفق شده بودند که در بازی اول برابر جمهوری چک هم به پیروزی برسند و حالا توانسته‌اند که هر شش امتیاز ممکن را از دو بازی به دست آورد و بسیاری آنها را یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات می‌دانند.

2046614

رونالدو شب گذشته موفق نشد گلی را برای تیم ملی کشورش به ثمر برساند اما پاس گل سوم پرتغال را برای برونو فرناندز ارسال کرد تا به این شکل سهمی در کسب سه امتیاز این بازی داشته باشد. او پس از پایان این دیدار در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام نوشت: «عجله داریم و جایگاه اول قطعی شد. به این تیم افتخار می‌کنم. ما پرتغال هستیم!»

تیم ملی پرتغال در آخرین و سومین دیدار از مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ باید روز ششم خرداد ماه به مصاف تیم ملی گرجستان برود تکلیف جدول این گروه و دیگر تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی مشخص شود.