به گزارش "ورزش سه"، مسابقات کوپا آمریکا 2024 آغاز شده و این به ما نشان می‌دهد که نمی‌توانیم تنها به یورو 2024 فکر کنیم. بازیکنان زیادی هستند که در این تورنمنت مشغول تلاش هستند و با این حال، استعدادیاب‌های فوتبال اروپا این روزها در آلمان و آمریکا در حال بررسی بازیکنان جوان این دو تورنمنت هستند. پدیده‌های یورو 2024 را با گذر از دور دوم مرحله گروهی مسابقات شناخته‌ایم و اکنون قرار است استعدادهای کوپا آمریکا را با یکدیگر شناسایی کنیم.

جان دوران - استون‌ویلا - کلمبیا
مهاجم فعلی تیم استون‌ویلا که قرار است سال آینده همراه با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند، یک چهره خاص برای کوپا آمریکا است. او 20 سال سن دارد و اخباری که از ویلا پارک منتشر شده، به نظر می‌رسد سران این تیم برای فروش او ممانعتی ندارند. هیچ بعید نیست منچستریونایتد و چلسی مذاکرات پشت پرده خود را به‌زودی علنی کنند تا شاهد یک انتقال خاص برای فوتبال کلمبیا باشیم.

2046936

والنتین کاربونی - مونزا - آرژانتین
آلبی سلسته با داشتن فوق ستاره‌ای مانند لیونل مسی و همچنین وجود ستارگان جوانی مانند جولیان آلوارز یا آلخاندرو گارناچو خیالش راحت است؛ اما قطعاً این بازیکن 19 ساله که 4 سال دیگر هم با اینتر قرارداد دارد، می‌تواند یکی از چهره‌هایی باشد که نسل جدید فوتبال آرژانتین رهبری کند. او فصل گذشته به‌صورت قرضی برای مونزا بازی کرد و در این تیم روزهای خوبی داشت اما حمایت مسی از این چهره 19 ساله، مهر تاییدی است تا خاویر زانتی با اینزاگی برای حفظ او صحبت کند.

2046937

داریو اوسوریو - میتیلند دانمارک - شیلی
او 4 ماه است که از آمریکای جنوبی به اروپا رفته اما ستاره جوان فوتبال شیلی همان چهره‌ای است که سرخ‌ها را مجاب می‌کند تا از نسل وارگاس و سانچز گذر کند. او قدرت تمام کنندگی خاصی دارد و از نظر کنترل توپ هم مشخصا توانایی بازی‌خوانی او عاملی است تا اعتماد به نفس قابل توجهی داشته باشد.

2046938

مالک تیلمن - آیندهوون - آمریکا
جدایی از بایرن مونیخ و انتقال به آیندهوون، یک ناکامی برای این بازیکن 22 ساله است اما تیلمن در فصل گذشته با 9 گل و 11 پاس گل در 28 بازی، اصلی ترین دلیل قهرمانی تیم پتر بوش بود. او با توجه به قدش شانس بازی در پست مهاجم مرکزی را دارد و جدای از آن، توانایی بازی با دو پا به او کمک می‌کند تا سرمربی تیم بتواند از او در هر دو جناح استفاده کند. تیلمن با امریکای میزبان قطعا مسیری درخشانی خواهد داشت.

2046939

ویلیان پاچو - آینتراخت فرانکفورت - اکوادور 
مدافع میانی 22 ساله‌ تیم ملی اکوادور مدت زیادی است که مورد توجه استعدادیاب‌های انگلیسی قرار گرفته و به تازگی باشگاه لیورپول با تایید آرنه اسلات، نسبت به جذب او علاقه نشان داده تا پاچو در قامت جانشین فن دایک راهی آنفیلد شود اما کوپا آمریکا می‌تواند سبب شود تا لیورپول در مسیر انتقال او، رقیب پیدا کند.

2046940

سانتیاگو خیمنز - فاینورد - مکزیک 
این روزها افرادی چون آرتتا، اسلات و فونسکا در گوگل برای جذب یک مهاجم نوک جوان درگیر جستجو هستند اما گمان می‌کنیم گذر زمان در مسیر جذب خیمنز، صرفا وقت تلف کردن است. او در مجموع از زمستان 2022/23 که به اروپا آمده، 35 گل به ثمر رسانده. او در لیگ هلند عملکرد بی عیب و نقصی داشته و بازیکنان زیادی بودند که از این لیگ به انگلیس رفتند و تبدیل به یک فوق ستاره شدند. قطعا کوپا آمریکا صرفا تورنمنتی است که باعث می‌شود که عدد مدنظر سران فاینورد بیشتر شود.

2046941

ادرسون - آتالانتا - برزیل
نام ادرسون در طی یک سال گذشته به تیم‌های زیادی لینک شده و آخرین تیم لیورپول بوده که از آنفیلد به عنوان یک مقصد بالقوه برای او یاد می‌شود. با این حال راحتی او در بازی کردن در مرکز زمین باعث می‌شود سلسائو از داشتن این هافبک احساس خوشبختی کند. قطعا هافبک 24 ساله آتالانتا به زودی از این تیم جدا می‌شود اما امیدوار هستیم سرنوشت او به مانند آرتور ملو نباشد.

2046942

پیرو هینکاپیه - بایر لورکوزن - اکوادور
مدافع 22 ساله تیم شکست ناپذیر ژابی آلونسو نزدیک به 2 سال است که مورد توجه بارسلونا و لیورپول قرار گرفته و تیکت قیمتی او روز به روز سیر صعودی دارد. هینکاپیه چهره شناخته شده‌تری نسبت به افراد حاضر در این لیست است ولی در کوپا آمریکا قطعا امید اول تیم فلیکس سانچز است.

2046943

ژولیو انسیو - برایتون - پاراگوئه
عملکرد تیم دی زربی در دو فصل گذشته همیشه برای کارشناسان مورد بحث بوده اما با این حال هیچکدام از آنها نمی‌تواند به سبک و فرم هافبک 20 ساله برایتون انتقاد کند. بازیکنی تکنیکی که می‌تواند بعد از مدت‌ها چهره شناخته شده‌ای برای فوتبال پاراگوئه باشد.

2046947