به گزارش "ورزش سه"، باشگاه سپاهان در شرایطی که بحث جدایی فرشاد احمدزاده، امید نورافکن، میلاد زکی‌پور و ... مطرح است، برای تقویت تیمش اقدام کرده و سعی دارد خط حمله خود را تقویت کند و به همین منظور مذاکراتش را در تعطیلات پیش می‌برد.

طلایی پوشان بلافاصله پس از قهرمانی در جام حذفی، پیگیر جذب بازیکنان شاخص در فصل گذشته لیگ برتر رفتند و سعی دارند مهدی لیموچی، مهره تاثیرگذار آلومینیوم اراک را به خدمت بگیرند.

عملکرد مهدی لیموچی در فصل اخیر موجب شد در دو اردوی اخیر تیم ملی نیز حضور داشته باشد و حالا هم با وجود باقی ماندن یک فصل دیگر از قراردادش با ایرالکو، مورد توجه سپاهان هم قرار بگیرد.

1943714

باشگاه پرسپولیس به طور رسمی برای جذب مهدی لیموچی به آلومینیوم اراک نامه زده و شرایط جذب وی را درخواست کرده، اما مدیران سپاهان هم به طور جدی پیگیر جذب این بازیکن هستند و مذاکرات خود را به طور شفاهی پیش می‌برند تا بتوانند او را به خدمت بگیرند.

حالا رقابت پرسپولیس و سپاهان برای جذب لیموچی به طور جدی دنبال می‌شود، اما علاوه بر رضایت آلومینیوم، باید این بازیکن هم نظرش را درباره انتخاب تیم بعدی داشته باشد و علاقه‌مند است در تیمی به میدان برود که شرایط بهتری برای پیشرفت او وجود دارد.