پرسپولیس شنبه به مصاف سپاهان می رود

پرسپولیس در حالی به مصاف تیم سپاهان اصفهان خواهد رفت که در ادوار گذشته لیگ برتر بین 2 تیم 41 بازی انجام شده است و در این بازیها تیم فوتبال پرسپولیس 12 بار برنده شده و 13 بار باخته و باقی بازی ها هم مساوی شده است.

به گزارش طرفداری، سپاهان تنها تیم در تاریخ لیگ برتر است که در بازیهای رودررو با پرسپولیس بیشتر از رقیب بزرگ خود برنده شده است.

پرسپولیس البته در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر برنده شد و موفق شد این آمار را نزدیک کند اما برد تیم فوتبال پرسپولیس در بازی برگشت خود برابر تیم فوتبال سپاهان می تواند این تیم را در تعداد بردها و باخت ها با تیم فوتبال سپاهان اصفهان مساوی کند و آنگاه برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران، هیچ تیمی در تاریخ لیگ برتر مقابل پرسپولیس تعداد بردهایش از تعداد باخت هایش بیشتر نخواهد بود.

پرسپولیس در بازی برابر تمام رقبای خود در مسابقات فوتبال لیگ حرفه ای به جز سپاهان بیشتر از آنها برنده شده است.

بازی پرسپولیس و تیم فوتبال سپاهان چهل و دومین دیداری است که در تاریخ لیگ برتر بین این 2 تیم برگزار خواهد شد، بیشترین بازیهای تاریخ لیگ برتر در دیدارهای پرسپولیس با استقلال، پرسپولیس با سپاهان، پرسپولیس با ذوب آهن، استقلال با سپاهان، استقلال با ذوب آهن و سپاهان و ذوب اهن با 42 دیدار انجام شده است.