به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو در کوپا آمه‌ریکا چهار گل در سه بازی به ثمر رسانده و بهترین گلزن رقابت‌هاست (هیچکس حتی سه گل نزده). چهار گل از پنج گل آرژانتین را در این جام را نیز او به ثمر رسانده است.

لائوتارو بعد از پیروزی 2-0 مقابل پرو به مارکا گفت: «این تغییر روند به دلیل تلاش همه تیم است. وقتی گل نمی‌زدم نیز آرام بودم، زیرا می‌دانم که همیشه 100 درصد توانم برای این پیراهن می‌گذارم و در هر جلسه تمرین خودم را می‌کشم!»

2048951

لائوتارو به مصدومیتش در گذشته اشاره کرد و گفت: «در آستانه جراحی بودم چون مچ پایم بسیار درد می‌کرد. قبل از بازی‌ها به زور آمپول وارد زمین می‌شدم. تحمل کردم و تا آخر پیش رفتم. در اینتر با داروهای ضدالتهاب بازی کردم و مچ پایم خیلی درد داشت. الان ولی شرایطم خیلی بهتر از قبل است.»

ستاره آلبی سلسته در پایان گفت: «در گروه سختی قرار داریم و با رقبایی که کار را برایمان سخت کردند اما امتیازات کامل را به دست آوردیم و از این بابت خوشحالیم. قبل از گل اول به پرو، بازی برای ما سخت بود. رقبا با خطوط فشرده برابر ما دفاع می‌کنند و باید شخصیت خودمان را نشان دهیم، تا برنده شویم. کاری که در هر سه بازی انجام دادیم.»