به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا، که این روزها در آلمان برگزار می‌شود، با نتیجه 2-1 مقابل اسلواکی به پیروزی رسید.

گل اول انگلیس را جود بلینگام با یک ضربه سر فوق العاده در دقیقه ۵+۹۰ به ثمر رساند و بازی را به وقت اضافه کشاند.

گل بلینگام در دقیقه 94:34 دیرهنگام‌ترین گلی بود که انگلیس در زمان قانونی در یک تورنمنت بزرگ (جام جهانی و جام ملت‌های اروپا) به ثمر رساند.

2049267

دوربین‌ها این جوان 21 ساله را در حال فریاد زدن کلمات خشم آلود به محض به ثمر رساندن گل و همچنین هنگام جشن گرفتن با هواداران شکار کردندو این موضوع توجهات را به خود جلب کرد.

بسیاری از دنبال کنندگان در رسانه‌های اجتماعی حدس می‌زنند که بلینگام می‌گوید: "دیگر کی؟"

2049268
2049269

اما خود این بازیکن در مصاحبه‌های مطبوعاتی بعد از بازی گفت: "من می‌دانم که در این لحظات چه چیزی می‌توانم ارائه دهم، بدون توجه به آنچه مردم می‌گویند این کار را امسال با رئال مادرید انجام دادم و قبلاً این کار را با انگلیس انجام دادم و این به تیم کمک می‌کند."

وی با اشاره به انتقاداتی که اخیراً به او وارد شده است، افزود: "گاهی انگار برای عده‌ای انباشته‌هایی وجود دارد. پس در لحظاتی مثل امشب خوب است آن را به دست برخی‌ها برگردانیم. مردم زیاد حرف می‌زنند و گاهی باید آن را شخصی دانست و به آن پاسخ داد. می‌دانم که در چنین لحظاتی می‌توانم به موفقیت برسم."