به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا شب گذشته در چارچوب مسابقات مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی گرجستان به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۱-۴ شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی یورو راه پیدا کند.

مسیر این تیم برای رسیدن به فینال این مسابقات به خوبی مشخص است و آنها در اولین قدم موفق شدند گرجستان را که پیش از این پرتقال را شکست داده بود از سر راه بردارند و حالا باید منتظر دیدار سختی باشند که در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها در انتظار آنها خواهد بود.

2049275

تیم ملی آلمان در این مرحله موفق شد با دو گل برابر تیم ملی دانمارک به پیروزی برسد و حالا رقیب اسپانیا برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر این جام است. اما جالب اینجا است که آنها باید در نهایت در مرحله نیمه نهایی برابر برنده دو دیدار پرتغال مقابل استونی و فرانسه مقابل بلژیک به میدان بروند که مسیری بسیار دشوار به نظر می‌رسد.

این در حالی است که در سوی دیگر جدول ظاهرا انگلیس جدی‌ترین مدعی است. آنها شب گذشته موفق شدند در مرحله یک هشتم برابر اسلواکی به پیروزی برسند و در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف سوئیس بروند غلبه بر ایتالیا به جمع هشتم برتر صعود کرده است.

در این سمت جدول، رومانی باید مقابل تیم ملی هلند قرار بگیرد و تیم ملی اتریش هم با تیم ملی ترکیه دیدار خواهد کرد که به عقیده بسیاری از کارشناسان مدعی اصلی در جمع این چهار تیم نیست و به این ترتیب انگلیس مسیر بسیار راحت‌تری را در پیش خواهد داشت.