به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ به مصاف تیم ملی اسپانیا رفت و پس از کسب نتیجه مساوی ۱-۱ در ۹۰ دقیقه در حالی که زمان زیادی تا پایان وقت اضافه دوم باقی نمانده بود، با دریافت یک گل دیگر از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

سانه در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیم ملی کشورش حضور داشت، اما یولیان ناگلزمان تصمیم گرفت که این بازیکن را بین دو نیمه از زمین بازی بیرون بکشد و فلورین ویرتز را در نیمه دوم به جای او به زمین فرستاد و حالا مشخص شده است که دلیل این تصمیم در واقع مصدومیت سانه بوده است. 

2051024

رسانه‌های آلمانی و چند خبرنگار نزدیک به تیم ملی این کشور مدعی شده‌اند که این بازیکن به دلیل عود کردن مصدومیت قدیمی و احساس درد شدیدی که از ناحیه استخوان لگنش داشت، نتوانست به حضورش در زمین ادامه دهد و مجبور شد که از ترکیب تیم ملی آلمان بیرون برود.

روزنامه بیلد مدعی شده است که مشخص نیست سانه بتواند بایرن مونیخ را در تقویت پیش فصل به صورت کامل همراهی کند، چون در حال حاضر حتی نمی‌تواند به راحتی راه برود و احتمال دارد که روند درمانش بیشتر از سه تا چهار هفته طول بکشد، اما باید دید که شرایط برای او به چه صورت پیش خواهد رفت.