به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در تلاش دوباره خود برای جذب ژوآئو پالینیا، بازیکن پرتغالی باشگاه فولام، موفق به انجام این کار شد. پالینیا، ۲۸ ساله، که تابستان گذشته نیز نزدیک به پیوستن به بایرن بود، این بار با موفقیت تست پزشکی خود را در این باشگاه گذرانده است.

طبق گزارشات، این هافبک روز شنبه با جت خصوصی به مونیخ سفر کرده و تمامی تست‌های داخلی و ارتوپدی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است. بایرن و فولام بر سر تمامی شرایط قراردادی و مالی توافق کرده‌اند و تنها جزئیات کوچکی در مذاکره با باشگاه انگلیسی باقی مانده که باید نهایی شوند.

آخرین پیشنهاد بایرن به فولام ۴۹.۵ میلیون یورو بوده است. اگرچه فولام خواستار مبلغ بیشتری شده بود، اما این تفاوت از طریق بندهای پاداش‌ قابل تنظیم خواهد بود.

2051541

پالینیا در مسابقات یورو ۲۰۲۴ برای تیم ملی پرتغال به میدان رفت و پس از حذف این تیم از مرحله یک‌چهارم نهایی، به مونیخ رفت تا تست‌های پزشکی خود را انجام دهد. اکنون او نزدیک به پیوستن به بایرن است و انتقال او به زودی نهایی خواهد شد.

این پایان داستان طولانی نقل و انتقال پالینیا است. این بازیکن مورد نظر توماس توخل، سرمربی سابق بایرن، بوده است که تابستان گذشته نیز به مونیخ سفر کرد ولی در نهایت با تمدید قرارداد تا سال ۲۰۲۸ در فولام باقی ماند.