به گزارش "ورزش سه"، نیستلروی در فاصله سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ پیراهن منچستریونایتد را به تن داشت و در طول این مدت موفق شد نامش را به عنوان به یکی از مهره‎‌های کلیدی این تیم مطرح کند و در عین حال از محبوبیت خاص و ویژه‌ای در نزد هواداران شیاطین سرخ هم برخوردار شود و پس از آن هم به رئال مادرید پیوست تا فوتبال را در این تیم ادامه دهد. 

همانطور که انتظار می‌رفت این ستاره سابق شیاطین سرخ وارد دنیای مربیگری شد و در سال ۲۰۲۲ هدایت آیندهوون را بر عهده گرفت اما دوران حضور او روی نیمکت این تیم با وجود نتایج بسیار درخشانی که به دست آورد چندان طولانی نشد و حالا به نظر می‌رسد که قصد دارد بار دیگر به باشگاه سابقش برگردد.

2028243

رسانه‌های انگلیسی و هلندی در طول چند هفته اخیر از مذاکرات انجام شده بین او و مدیران باشگاه یونایتد خبر داده بودند و حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، مدعی شده است که او در شهر منچستر حضور دارد و آماده است که به صورت رسمی از سوی مدیران یونایتد به عنوان مربی جدید این تیم معرفی شود.

این خبرنگار ایتالیایی همچنین تاکید کرده است که فان نیستلروی قراردادی دو ساله را با باشگاه منچستریونایتد به امضا رسانده و قرار است از فصل آینده بار دیگر در این تیم حضور داشته باشد اما این بار روی نیمکت یونایتد خواهد نشست تا به شکل دیگری به پیشرفت و موفقیت این تیم کمک کند.