به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد به تازگی تایید کرد که اریک تن‌هاخ روی نیمکت این تیم ماندنی است و برای دو فصل دیگر مربی شیاطین سرخ خواهد بود.  

منچستریونایتد فصل گذشته آمار موفق نداشت و تن‌هاخ به شدت از سوی انتخاب دستیارانش مورد انتقاد قرار داشت. یونایتد که در جدول لیگ برتر در رتبه هشتم قرار گرفته بود و هیچ سهمیه‌ای کسب نکرده بود، با قهرمانی در جام حذفی به سهمیه لیگ اروپا رسید.

تن‌هاخ پس از امضای قرارداد جدید، در حال بازبینی اعضای کادرفنی منچستریونایتد است که قرار است برای فصل جدید او را همراهی کنند. او بر همین اساس تصمیمات جدیدی گرفته است.

به همین دلیل رود فن نیستلروی و رنه هیک ساعاتی قبل وارد کمپ تمرینی کارینگتون شدند تا از شروع تمرینات پیش فصل همراه منچستریونایتد باشند.

2051825

دیلی میل عکسی از محل تمرین یونایتد منتشر کرده که نشان می‌دهد فن نیستلروی با یک راننده شخصی وارد کمپ کارینگتون می‌شود. با این حال باشگاه هنوز طی بیانیه‌ای رسمی آغاز همکاری با این مربیان را اعلام نکرده است.

مربی سومی نیز می‌تواند به کادرفنی منچستریونایتد اضافه شود جله تن رووِلار خواهد بود که طبق گزارش اسکای اسپورت انگلیس می‌تواند مربی جدید دروازه‌بانان باشد.