به گزارش "ورزش سه"، تلاش بارسا برای جذب اوبامیانگ در ساعات پایانی شب گذشته قابل توجه بود و مدیران این تیم در نهایت موفق شدند  این انتقال را عملی کنند.

این در حالی است که بسیاری معتقد بودند جذب اوبامیانگ منوط به جدایی عثمان دمبله است اما  این بازیکن پس از کش و قوس‌های فراوان تا  پایان فصل در این تیم ماندگار شد و اوبامیانگ هم به جمع بازیکنان بارسا پیوست.

گفته می‌شود که مهلت قرارداد قرضی این ماجم اهل گابن با بارسلونا تا پایان فصل جاری است اما امکان تمدید آن برای یک فصل دیگر با رضایت طرفین نیز وجود دارد.

 

 

مدیران بارسا پیش از این با اوبامیانگ به توافق شخصی رسیده بودند و به همین دلیل او ظهر روز گذشته وارد شهر بارسلونا شده و در انتظار انجام آزمایش‌های پزشکی بود.

هرچند جزییات بسیاری در مذاکرات بارسلونا و آرسنال بود که باعث شد این توافق تا لحظات پایانی به طول بیانجامد. حتی ساعاتی از شب گذشته بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی خبر دادن که این انتقال به طور کامل منتفی است اما تلاش‌های مدیران این باشگاه کاتالان جواب داد و آنها در نهایت موفق شدند اوبامیانگ را از آن خود کنند.

گفته می‌شود یوردی کرویف و متئو آلِمانی نقش موثری در متقاعد کردن مدیران آرسنال داشتند و ساعات‌ها با آنها به مذاکره پرداختند. انتظار می‌رود که معارفه این بازیکن به زودی برگزار شود.