به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول همچنان به دنبال تقویت کادر فنی اسلوت در اولین فصل حضور او در آنفیلد است و هیتینگا پس از کسب نظرات مثبت در ابتدای دوران مربیگری خود، مورد توجه قرمزها قرار گرفته است.

هیتینگا بین سال‌های 2009 تا 2014 به مدت پنج سال بازیکن اورتون بود و در 140 بازی برای این باشگاه به میدان رفت. او بعدها در آژاکس کفش‌هایش را آویخت و سپس وارد عرصه مربیگری با غول‌های آمستردام شد. فصل گذشته، او زیر نظر دیوید مویس در وستهام دستیار مربی تیم اصلی بود. این مربی 40 ساله پس از اعلام ماه گذشته مبنی بر پیوستن سیپکه هولشوف و روبن پیترز از فاینورد و همچنین فابیان اوتِه از تیم ملی آمریکا، می‌تواند جدیدترین عضو کادر فنی اسلوت باشد. همچنین آرون بریگز نیز به عنوان مربی توسعه نخبه به جمع این تیم اضافه شده است.

2051958

هیتینگا به نقل از روزنامه تایمز گفت: «فقط می‌توانم بگویم که با من تماس گرفته شده و من و راب جانسن، مدیر برنامه‌ام، در حال گفتگو هستیم.»

اسلوت روز جمعه اولین گروه از بازیکنان لیورپول را که به تمرینات پیش فصل بازگشته‌اند، مورد استقبال قرار داد و انتظار می‌رود پیش از آغاز فصل 25-2024، بازیکنانی که در حال حاضر درگیر بازی‌های ملی هستند را نیز به تیم ملحق کند. بازی‌های دوستانه تابستانی از 26 جولای با دیدار مقابل رئال بتیس در پیتسبورگ آغاز می‌شود و به دنبال آن دیدارهای دوستانه دیگری با آرسنال و منچستریونایتد برگزار خواهد شد. آخرین بازی دوستانه در آنفیلد در ۱۱ آگوست برابر سویا برگزار می‌شود.