به گزارش "ورزش سه"، این حادثه زمانی رخ داد که یک هوادار وارد زمین شد تا به شادی تیم اسپانیا بپیوندد. تیم امنیتی برای جلوگیری از ورود این هوادار به زمین وارد شد اما یکی از اعضا لیز خورد و به‌صورت تصادفی برخوردی شبیه به تکل به موراتا داشت.

این برخورد که به‌نظر می‌رسید شدید بود، باعث شد موراتا به زمین بیفتد و دردی قابل توجه را احساس کند. موراتا در حالی که هم‌تیمی‌هایش جشن می‌گرفتند، به‌طور مشخصی لنگان لنگان در زمین حرکت می‌کرد.

این اتفاق نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است که ممکن است کاپیتان تیم ملی اسپانیا، بازی فینال در روز یکشنبه را از دست بدهد. موراتا که پیش از این تورنمنت به‌عنوان کاپیتان تیم لوئیس د لا فوئنته، مربی اسپانیا، انتخاب شده بود، نقش کلیدی در پیروزی ۲-۱ مقابل فرانسه ایفا کرد.

2052302
2052301

در این مسابقه، لامین یامال با یک ضربه دیدنی از پشت محوطه گل تساوی اسپانیا را به‌ ثمر رساند و در عین حال، رکورد جوان‌ترین گلزن تاریخ یورو را با ۱۶ سال و ۳۶۲ روز شکست. این رکورد پیش‌تر در اختیار یوهان وونلانتن بود که در یورو ۲۰۰۴ با ۱۸ سال و ۱۴۱ روز برای تیم ملی سوئیس گلزنی کرده بود.

موراتا با اینکه در یورو ۲۰۲۴ گل‌های زیادی به ثمر نرسانده اما به یامال و نیکو ویلیامز کمک کرده تا موقعیت‌های زیادی به دست بیاورند و بتوانند در این تورنمنت بدرخشند. با این حال باید دید با این اتفاق عجیب او می‌تواند به فینال یورو برسد یا خیر.