علی سامره از نبرد حساس استقلال و فولاد خوزستان می گوید

علی سامره می گوید ممکن است هر رکوردی در فوتبال شکسته شود.

به گزارش طرفداری، علی سامره درباره پیروزی تیم استقلال مقابل پدیده به میزان گفت:

با وجود اینکه بازی زیبایی از استقلال شاهد نبودیم اما خدا را شکر ۳ امتیاز کسب شد و این پیروزی کمک بزرگی بود تا اختلاف امتیازی با تیم دوم حفظ شده و بازیکنان اعتماد به نفس بالایی داشته باشند. استقلال در این فصل شکل و شخصیت قهرمانی به خود گرفته و حتی در روزی که بد هم بازی می کند با صرف فعل خواستن و اراده برای بردن و قهرمانی می‌تواند حریفان خود را شکست دهد و یا دست کم کار را با تساوی به پایان برساند.

وی افزود:

اواخر بازی‌های لیگ برتر است و حفظ نتیجه و امتیازات تا رسیدن به قهرمانی کار بسیار سختی است و استرس زیادی روی بازیکنان و کادر فنی وجود دارد.

پیشکسوت استقلال درباره اختلاف ۶ امتیازی با پرسپولیس عنوان کرد:

زمانی که دو تیم صدر جدول به یکدیگر نزدیک باشند و مثلاً اختلاف یک امتیازی داشته باشند شرایط به نحو دیگری خواهد بود و شاید استرس کمتری در تیم حاکم باشد، اما در شرایط فعلی با یک باخت یا تساوی و استرس نزدیک شدن حریفان، باعث فشار روحی روانی و تاثیر بر کار و تصمیم گیری بازیکنان، کادر فنی و مدیریت خواهد شد.

سامره در رابطه با حواشی که در هفته‌های اخیر پیرامون باشگاه استقلال بوده و لزوم حفظ تمرکز تصریح کرد:

استقلالی‌ها نباید اجازه ورود حواشی را به فضای تیم بدهند و صرفاً روی کار خود تمرکز نمایند. بازیکنان و کادر فنی باید باهوش باشند و با تلاش زیاد قهرمانی خود را مسجل کرده و پس از قهرمانی هر حرف نزده‌ای که هست بیان کنند.

مهاجم سال‌های گذشته آبی پوشان پایتخت، درخصوص رکورد شکست ناپذیری تیمش در لیگ برتر و دریافت ۹ گل گفت:

رکوردها همواره قابل شکستن هستند و خیلی نباید روی این اعداد و ارقام مانور داده و تمرکز کنیم. مهمترین نکته رسیدن استقلال به قهرمانی لیگ برتر است و تعداد گل زده و خورده بعدها فراموش خواهند شد.

علی سامره در رابطه با دیدار حساس استقلال و فولاد خاطرنشان کرد:

تیم پدیده در انتهای جدول قرار داشت، اما شرایط را برای استقلال سخت کرد و اینجاست که می‌بینیم در لیگ برتر و خصوصاً هفته‌های پایانی بازی ساده نداریم. تیمی که بخواهد به قهرمانی برسد باید با تمام وجود در ۹۰ دقیقه تلاش، تمرکز و دوندگی بالا داشته باشد و برایش فرقی نکند حریفش فولاد و سپاهان هستند یا پدیده و سایر تیم ها.