به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب ویلیامز در رقابت‌های لالیگا در فصل گذشته توجه بسیاری از باشگاه بزرگ اروپایی را به خود جلب کرد اما درخشش او در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ با پیراهن تیم ملی اسپانیا بود که باعث شد نامش به عنوان یکی از جذاب‌ترین بازیکنان جوان حال حاضر فوتبال اروپا مطرح شود.

بارسلونا خیلی زود به عنوان مدعی اصلی به خدمت گرفتن این ستاره اسپانیایی مطرح شد و رابطه خوب او با لامین یامال باعث شد که بسیاری احتمال حضور او در این تیم در فصل آینده را خیلی زیاد بدانند و این موضوعی است که علنا از سوی مدیران باشگاه بارسا مانند خوان لاپورتا هم مطرح شده است.

2054438

حالا اتلتیک خبر داده است که چلسی هم به صورت جدی شرایط این بازیکن را زیر نظر دارد و آماده است تا در صورتی که فرصتش را داشته باشد، برای به خدمت گرفتن او اقدام و پیشنهادی را به مدیران باشگاه اتلتیک بیلبائو برای این بازیکن ارائه کند تا او را در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی جذب کند.

این در حالی است که بیلبائو به دنبال حفظ این بازیکن است و بارسا هم رقیب جدی برای آنها خواهد بود اما چلسی روند ابتدایی را پیش برده و آماده است تا خیلی سریع اقدامات لازم برای جذب ویلیامز را انجام دهد.