به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در چند سال اخیر به واسطه طراحی درخشان و همکاری خوب با آدیداس، در اختیار داشتن ستاره‌های مطرح فوتبال اروپا و همچنین کسب قهرمانی‌های متعدد خصوصا در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا همیشه یکی از پرفروش‌ترین پیراهن‌ها را در بین باشگاه‌های اروپایی به خود اختصاص داده است.

چند روز پیش اعلام شده که پیراهن اول این تیم پس از مراسم معارفه کیلیان امباپه با استقبالی باورنکردنی از سوی هواداران این باشگاه روبرو شده و فروشگاه رسمی این باشگاه اعلام کرد که ارسال پیراهن با شماره و نام این ستاره فرانسوی نزدیک به چهار تا شش هفته طول خواهد کشید.

2056806

حالا تصاویری از پیراهن دوم این تیم در فصل ۲۵-۲۰۲۴ با طراحی جذاب و متفاوت آدیداس منتشر شده است. آنها پس از چند فصل بار دیگر به استفاده از رنگ‌های شاد و جیغ روی آورده‌اند و قرار است در این فصل بار دیگر پیراهنی به رنگ نارنجی را به تن کنند که خطوطی بر اساس الگوی مشخص روی آن به چشم می‌خورد که به جذابیتش اضافه کرده و طرح دور یقه‌اش هم توجه هواداران این تیم را به خود جلب کرده است.

آدیداس پیش از این در فصل ۱۴-۲۰۱۳ هم که فصلی بسیار موفق برای رئال بود، پیراهنی به همین رنگ برای این باشگاه طراحی کرده بود که حالا باعث شده است پیراهن دوم این تیم در فصل جدید برای بسیاری از هواداران رئال خاطره‌انگیز باشد و آنها را به یاد آن سال بیندازد.

2056804
2056805
2056807