به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا شب سختی را در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات پشت سر گذاشتند و تمام تلاششان را برای خرید بازیکنان مدنظر ژاوی انجام دادند.

این مربی جوان با توجه به شرایط دشوار تیمش در خط حمله و مصدومیت‌های متعدد خواهان جذب یک مهاجم شده بود و بارسا به صورت جدی به دنبال اضافه کردن اوبامیانگ به ترکیب تیمش بود.

این در حالی است که در ساعاتی از شب گذشته بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی اعلام کردند که مذاکرات به بن بست خورده و اوبامیانگ که روز گذشته برای انجام آزمایش‌های پزشکی به شهر بارسلونا رفته بود باید به زودی به لندن برگردد.

 

 

با این حال تلاش‌های متئو آلِمانی، مدیر فوتبال، به همراه یوردی کرویف جواب داد  و این مهاجم اهل گابن به زودی پیراهن بارسا را به تن خواهد کرد.

اما انتقال این بازیکن به بارسا هنوز رسمی نشده، چرا که او قرار است ابتدا قراردادش را با آرسنال فسخ کند و پس از آن به عنوان بازیکن آزاد به بارسا بپیوندد. در این صورت بارسا اجازه دارد که پس از پایان پنجره زمستانی نیز این بازیکن را به خدمت بگیرد.

قرارداد اوبامیانگ شش ماهه و تا پایان فصل جاری است و قابلیت تمدید قرارداد به مدت یک سال دیگر را هم دارد که در صورت رضایت هر دو طرف از این بند استفاده خواهد شد تا دوران حضور این مهاجم در نوکمپ تمدید شود.

انتظار می‌رود که روند فسخ قرارداد اوبامیانگ با توپچی‌ها در ساعات آینده نهایی شده و خبر انتقال او به بارسلونا به صورت رسمی اعلام شود.