به گزارش "ورزش‌ سه"، شریفی فصل گذشته را در تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پشت سر گذاشت و تا هفته پایانی به همراه مهدی رجب‌زاده و سایر همبازیانش امیدوار به صعود به لیگ برتر بود که به دلیل پیروزی چادر ملو در بازی همزمان این اتفاق نیفتاد. 
با این حال شریفی که پرورش یافته آکادمی سپاهان است و سابقه بازی در تیم‌های بزرگی نظیر تراکتور و پرسپولیس را هم دارد پس از دو سال دوری از سطح اول فوتبال ایران و حضور در تیم‌هایی خوشه طلایی، دریای بابل و فجر سپاسی حالا با اعتماد محرم نویدکیا بار دیگر شانس بازی در لیگ برتر را پیدا کرده است.

2057926

مهدی شریفی در سال‌های پایانی حضور محرم نویدکیا در مستطیل سبز یکی از جوانان پرورش یافته آکادمی سپاهان بود که اصفهانی‌ها امید زیادی به درخشش او بسته شده بودند، اما خیلی زود و پس از پیوستن به تراکتور این مهاجم از عملکرد خود در فاصله گرفت.
شریفی اما فصل گذشته توانست عملکرد خوبی در ترکیب فجر با زدن ۱۰ گل در لیگ و جام حذفی داشته باشد و حالا امیدوار است با محرم نویدکیا و اعتمادی که این مربی جوان به او داشته بار دیگر بتواند برای خود در فوتبال ایران نامی دست و پا کند.

مس رفسنجان طی روزهای اخیر با تمدید چند بازیکن کلیدی خود فعالیت خود را در پنجره تابستانی آغاز کرده و حالا محرم نویدکیا با جذب چند ستاره به دنبال بستن تیم خود برای فصل پیش رو است.