به گزارش "ورزش سه"، محرم نوید کیا که با سلایق خاص خود مشغول بستن مس رفسنجان برای فصل جدید لیگ برتر است، روز چهارشنبه یکی از خریدهای خود را به خط هافبک اختصاص داد و یک بازیکن باتجربه را به خدمت گرفت.

مسی‌ها از جذب فرشید اسماعیلی هافبک سابق استقلال و پیشین پیکان تهران خبر دادند و با حضور این بازیکن باتجربه خط هافبک مس قدرتمندتر از گذشته هم خواهد شد.

2057896

نکته قابل توجه اینکه فرشید باقری دیگر هافبک باتجربه مسی‌ها نیز که سابقه حضور در استقلال را دارد از روز چهارشنبه در تمرینات نارنجی پوشان حضور یافت که اضافه شدن او هم تا حد زیادی خیال نوید کیا را برای خط هافبک راحت می‌کند.

جلال الدین علی محمدی دیگر هافبک باتجربه مسی‌ها محسوب می‌شود که او نیز یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده و با وجود شایعاتی که مبنی بر جدایی این بازیکن مطرح بود اما به کارش ادامه می‌دهد تا یک مثلث قدرتمند در خط هافبک مس با حضور علی محمدی، باقری و اسماعیلی شکل بگیرد.

محرم نویدکیا که خودش یکی از هافبک‌های توانمند و فوق العاده فوتبال ایران بود حالا در پستی که بازی می‌کرد مس را قدرتمندتر کرده و قطعاً بابت داشتن نفرات باتجربه خرسند است.