به گزارش "ورزش سه" تیم ازبکستان به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال آسیا در المپیک 2024 پاریس نمایش قابل قبولی مقابل اسپانیا ارائه کرد اما در نهایت شکست خورد.

تیم امید ازبکستان که ستاره‌هایی مثل الدور شمورودوف را در ترکیب خود داشت در اولین بازی مرحله گروهی مقابل اسپانیا با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. این اتفاق در حالی رخ داد که در نیمه نخست و بخشی از نیمه دوم این مسابقه تیم ازبکستان مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و به شکل کاملا مشهودی برتر از حریف خود بود که ستاره‌های نامداری در اختیار داشت.

همچنین اوستون اورنوف ستاره پرسپولیس در ترکیب اصلی ازبک‌ها حضور داشت و نمایش خوبی هم ارائه کرد اما دقیقه 59 تعویض شد.

او در این بازی با پیراهن شماره 11 تیمش با حرکات تکنیکی‌اش چند باری خط دفاع حریف که ستاره‌هایی مثل پائو کوبارسی مدافع جوان بارسلونا و اریک گارسیا مدافع خیرونا را در اختیار داشتند، آزار داد اما در نهایت جای خود را به نوچائف داد.

2058033
2058034

در این بازی ابتدا اسپانیا با گل مارک پوبیل در دقیقه 29 پیش افتاد، اما ازبکستان با پنالتی دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه نخست توسط شوموردوف که توسط کمک داور ویدئویی تائید شد بازی را به تساوی کشاند.

نعمتوف، دروازه‌بان دوم تیم ملی ازبکستان که در این بازی‌ها در ترکیب اصلی قرار گرفته، پنالتی سرخیو گومز را در دقیقه 59 مهار کرد، اما لحظاتی بعد همین بازیکن گل دوم اسپانیا را به ثمر رساند و ازبک‌ها با وجود نمایش درخشانی که ارائه کردند در گام نخست این رقابت‌ها شکست خوردند.