به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال در ابتدا دو شهر تهران و اصفهان را به عنوان میزبانان احتمالی بازی‌های مقدماتی جام جهانی معرفی کرد و این در حالی است که به دلیل نارضایتی از وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام، فدراسیون ریسک انتخاب تبریک را نکرد. اما حالا شرایط برعکس شده و تبریز شرایط بهتری را در مسئله میزبانی برای خود قائل است.

مهدی تاج در مورد شرایط بازی‌های ملی می‌گوید: ورزشگاه آزادی را ما باید برای یکی دو هفته آینده آماده کنیم. به بازی اول ما نمی‌رسد و بازی اول را به ورزشگاه فولادشهر می‌بریم. آنجا کار و تلاش می‌کنیم و جا دارد از مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن تشکر کنم که تماس گرفتم و ایشان محبت کردند 34 میلیارد تومان به تجهیز ورزشگاه‌ اختصاص دادند.

او درباره شرایط ورزشگاه فولادشهر عنوان کرد: فولادشهر ورزشگاهی بود که ما فکر می‌کردیم به لیگ هم نمی‌رسد و ذوب‌آهن به زمین دیگری برود اما الان در حال آماده‌سازی است.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اعلام آمادگی تبریز هم گفت: اگر زودتر گفته‌ بودند، این امکان وجود داشت. ما در تبریز تماشاگران زیادی داریم و ورزشگاه پر می‌شود و می‌تواند فشار سنگینی روی حریفان بیاورد. همان‌طور که می‌دانید مسابقات مقدماتی جام جهانی، مسابقات ساده‌ای نیست و ما باید حتما نتیجه بگیریم. برای بازی بعد اگر ورزشگاه آزادی شد که هیچ و اگر نشد، این احتمال وجود دارد.