به گزارش "ورزش سه"، نارنجی‌پوشان لیگ برتر در شرایطی مقابل تراکتور تبریز به میدان رفتند که از هیچ‌کدام از بازیکنان تازه‌وارد خود نتوانستند استفاده کنند.

با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی مس رفسنجان تا چهارشنبه شب و پایان مهلت ثبت قراردادهای بازیکنان این تیم، نفرات جدید نارنجی‌پوشان روز پنجشنبه در سازمان لیگ ثبت شدند و به خاطر قانون ثبت قراردادها 48 ساعت قبل از اولین مسابقه مجوز بازی برای مس را مقابل تراکتور به دست نیاوردند.

از این رو مس رفسنجان تنها 13 بازیکن در بازی امروز با تراکتور در اختیار داشت! آنها دو بازیکن جوان به نام های میثم رضایی و ماهان کاکو روی نیمکت داشتند و حتی هیچ دروازه‌بان ذخیره‌ای نیز در بین نفرات نارنجی‌ها دیده نمی‌شد.

2068976
2068977

تصاویر نیمکت مس رفسنجان در بازی با تراکتور یک اتفاق عجیب را نشان می‌داد. جایی که اعضای کادر فنی این تیم همه روی نیمکت بودند اما فقط دو بازیکن حضور داشتندو  صندلی‌های خالی متعددی دیده می‌شد.

مشخصا دست محرم نویدکیا در این مسابقه بسیار خالی بود؛ او نتوانست از نفرات جدیدش مقابل تراکتور استفاده کند و تصاویر ثبت شده از مواجهه او با نیمکت خالی این مساله را به خوبی نشان می‌دهد.