به گزارش "ورزش سه"، سهراب که بخشی از تاریخ باشگاه استقلال و یکی از چهره‌های محبوب هواداران به‌شمار می‌آید، درباره صحبت‌های مطرح‌شده از طرف مهدی هاشمی‌نسب و آتیلا حجازی، دو چهره جنجالی این روزها در میان هواداران استقلال، صحبت‌های جالبی را به زبان می‌آورد.

سهراب می‌گوید: «من هم مهدی و هم آتیلا را بسیار دوست دارم و خودشان این را می‌دانند. از طرفی برای جواد و کارش در استقلال احترام زیادی قائلم. به هر حال، گاهی وقت‌ها منافع جمعی و فردی در یک راستا قرار نمی‌گیرند. اگرچه ممکن است برای مهدی و آتیلا سخت باشد که الان در کنار استقلال نیستند، اما به نظرم با سعه‌صدر و فداکاری باید این مسئله را قبول کنند.»

سهراب در ادامه می‌گوید: «وقتی ادعا می‌کنیم که شاگرد منصور پورحیدری یا فرزند ناصر حجازی هستیم، باید به‌خاطر داشته باشیم که این افراد نه لزوماً به‌خاطر دستاوردهای فنی‌شان، بلکه به‌خاطر مسائل اخلاقی و فداکاری‌شان برای تیم و باشگاه، در سالیان طولانی برای هواداران تبدیل به الگو و اسطوره شدند. پس ما هم اگر کمی در موضع‌گیری‌ها و رفتارمان منافع کل تیم را در نظر بگیریم، به نظرم به جای حواشی، فضای بهتری اطراف باشگاه به وجود می‌آید.»

سهراب در ادامه می‌گوید: «حقیقتاً خواندن صحبت‌های مهدی و دیدن ویدیوی آتیلا حس خوبی را در من ایجاد نکرد. قطعاً برای هواداران هم همین‌طور است؛ چون آنها می‌بینند آدم‌هایی که به هر حال رفاقتی با هم دارند و حضورشان در تیم قوت قلب برای طرفداران است، این‌طور مقابل هم موضع گرفته‌اند. البته باید درک کنیم که کار سرمربی در تیم راحت نیست و گاهی باید از بعضی اسم‌ها بگذرد. شاید هر کسی دیگری هم جای جواد بود، این مسائل و موقعیت‌ها پیش می‌آمد. اگرچه من نمی‌دانم اصل موضوع چیست، بهتر است خود جواد هم از مهدی و آتیلا دل‌جویی کند تا بحث‌ها بیشتر از این ادامه پیدا نکند. در کل فکر می‌کنم این حواشی، به‌خصوص در ابتدای فصل، برای استقلال خیلی خوب نیست و پیغام و پالس خوبی به طرفداران استقلال نمی‌دهد.»

سهراب در پایان صحبت‌هایش گفت: «جالب است که در روزهایی که این بحث‌ها مطرح شد، باشگاه رقیب ما دو خرید خیلی مهم و گران‌قیمت برای تیم خودش انجام داد. اما جنجال‌های رخ‌داده پیرامون این مسئله آن‌قدر زیاد بود که به‌عنوان مثال کسی درباره موضوع سقف قرارداد و پول رضایت‌نامه و چیزهایی مثل این، سوالی در ذهنش مطرح نشد. البته من اصلاً نمی‌خواهم کار پرسپولیس را زیر سوال ببرم، بلکه می‌خواهم تاثیر این صحبت‌ها روی رقابت تیم‌ها در مسابقات باشگاهی را تذکر بدهم. برای همه تیم‌ها در لیگ هم آرزوی موفقیت دارم، چون فصل رقابت‌های آسیایی است و بهتر است تیم‌ها با نهایت توانشان در این مسابقات حضور پیدا کنند. همانطور که استقلال یارگیری خوبی انجام داده و امیدوارم که در نهایت با ارائه بهترین فوتبال قهرمان لیگ شوند.»