به گزارش "ورزش سه"، اتکیر یوسوپوف گلر ملی‌پوش ازبکستانی در اولین تجربه لیگ برتری توانست با یک نمایش مطمئن دروازه فولاد خوزستان را بسته نگه دارد و این تیم سه امتیاز بازی خارج از خانه را کسب کند.

یوسوپوف در این مسابقه بدون اشتباه خاصی و خروج‌های مطمئن شرایط خوبی را برای فولاد خوزستان فراهم کرده بود تا نظم خوبی در خط دفاعی این تیم شکل بگیرد و مدافعان با تمرکز بیشتری مشغول کارهای دفاعی باشند.

یکی از نکات جالب این مسابقه اعتماد بازیکنان فولاد به گلر ازبکستانی بود و با ارسال پاس در جریان مسابقه به این بازیکن برای شرکت در بازی‌سازی و خارج شدن تیم از پرس حریف استفاده می‌کردند و او نشان داد که در بازی با توپ و بازی‌سازی از عقب زمین عملکرد خوبی دارد و قابل اطمینان است.

در این مسابقه موقعیت خطرناک زیادی روی دروازه فولاد شکل نگرفت اما در همان موقعیت‌های نصفه و نیمه هم یوسوپوف واکنش‌های خوبی نشان داد تا خیال گل‌محمدی از دروازه خود راحت باشد.

فولاد خوزستان با جذب این بازیکن کریستوفر کنت را کنار گذاشته بود و اتکیر یوسوپوف به خوبی جواب اعتماد گل‌محمدی را در این مسابقه داد تا فولادی‌ها حداقل در هفته نخست خیال‌شان از حضور یک دروازه‌بان مطمئن راحت باشد.