به گزارش "ورزش سه"، منصور قنبرزاده؛  نایب رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگویی که با خبرنگاران داشت عنوان کرد که فدراسیون فوتبال اجازه ورود به برخی مسائل را ندارد اما اگر سندی در اختیار ما قرار بگیرد پیگیری خواهیم کرد.

او در ابتدا گفت: فدراسیون فوتبال یک سری وظایف دارد و اختیارات مشخصی دارد، فدراسیون نمی‌تواند حساب شخصی یک فرد را کنترل کند، اینجا آن چیزی که در سازمان لیگ ثبت می‌شود مبناست، حالا اگر پشت صحنه مبالغی رد و بدل می‌شود، نهادهای نظارتی باید ورود بکنند که می‌دانم این کار را کردند.

قنبرزاده با اشاره به صحبت‌های علیرضا بیرانوند گفت: یک بازیکن گفته بود که ما از اسپانسر یک مبلغی پاداش گرفتیم، اتفاقا گفته می‌تواند و خیلی هم خوب است، اما این هدایای نقدی توسط اسپانسر یا هوادار باید در دفاتر باشگاه ثبت شود، قانون مقابله با پولشویی به این شکل است که همه چیز شفاف باشد، باید همه چیز ثبت شود و مشخص شود.

ویدئو: 351282

او در ادامه گفت: نهاد‌های نظارتی طبق ادعای آن بازیکن ورود کردند و از آن باشگاه توضیح خواستند، آنها هم قطعا جواب می‌دهند و اگر اثبات شود، به کمیته‌های قضایی تحویل داده خواهد شد، این که ادعایی شود ولی سندی نباشد دست ما بسته است و نمی‌توانیم ورود کنیم.

قنبرزاده در ادامه اشاره‌ای به صحبت‌های میثاقی در برنامه فوتبال برتر داشت و گفت: در آن برنامه مجری برنامه گفت من یک سندی دارم، به او گفتیم این سند را بدهید تا ما بررسی کنیم، بلافاصله هم اقدام کردیم و به آن باشگاه نامه زدیم.