به گزارش "ورزش سه"، دو تیم استقلال خوزستان و استقلال تهران در شرایطی باید فردا به مصاف هم بروند که به دلیل ترمیم و مرمت استادیوم غدیر، مکان برگزاری این بازی نامشخص بود تا اینکه درنهایت و با تصمیم سازمان لیگ، هیئت فوتبال خوزستان و شورای تأمین استان، قرار شد این بازی در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار شود.

طی روزهای اخیر، فولادی‌ها به شدت نسبت به برگزاری این بازی در ورزشگاه خانگی‌شان معترض بوده و حتی بیانیه‌ای را نیز در این زمینه صادر کردند. هوشنگ نصیرزاده؛ مدیرعامل فولادی‌ها نیز تاکنون دست‌کم پنج الی شش مصاحبه را در روزهای اخیر انجام داده و از مخالفت این باشگاه با برگزاری بازی دو تیم همنام استقلال در استادیوم فولاد آرنا خبر داده است.

نصیرزاده در آخرین مصاحبه خود نیز گفته بود که هیئت مدیره این باشگاه با برگزاری دیدار استقلال خوزستان و استقلال تهران در استادیوم فولاد آرنا مخالف است، ضمن اینکه او اعلام کرده بود که به دلیل ترکیدگی لوله، در چند جا برق و آب تلاقی پیدا کرده‌اند که بسیار خطرناک است. مدیرعامل فولاد پیش از این نیز گفته بود که هواداران فولاد با جواد نکونام زاویه دارند و علاقه‌ای به حضور او در ورزشگاه خانگی‌شان ندارند.

با وجود تمام مخالفت‌های باشگاه فولاد، اما مصوبه برگزاری این بازی در استادیوم فولاد آرنا به امضا رسیده و دو تیم استقلال خوزستان و تهران باید فردا در این ورزشگاه به مصاف هم بروند. اما اکنون فولادی‌ها دست به اقدام عجیبی زده‌اند که کاملا گواه مخالفت آنها با برگزاری این بازی است.

فروش بلیت دیدار استقلال خوزستان و استقلال تهران در شرایطی روی سامانه رسمی باشگاه فولاد رفته که زمان آغاز بلیت‌فروشی، برای فردا ساعت 20 تعیین شده است. یعنی هواداران دو تیم در فاصله 30 دقیقه تا آغاز بازی فرصت دارند تا نسبت به خرید بلیت این مسابقه اقدام کنند.

2073944

حرکت عجیب باشگاه فولاد که به نوعی واکنش آنها به برگزاری بازی دو تیم در استادیوم خانگی‌شان است که باید دید دو تیم استقلال خوزستان و تهران چه واکنشی به این موضوع خواهند داشت.