به گزارش "ورزش سه"، قانون تنها اجازه وارد شدن نام سه بازیکن جدید به لیست برای رقابت‌های اروپایی در بازار زمستانی را می‌دهد، بنابراین یکی از بین دنی آلوس، فران تورس، آداما ترائوره یا پیرآمریک اوبامیانگ، از لیست بارسلونا برای رقابت‌های لیگ اروپا کنار گذاشته خواهد شد. شاگردان ژاوی روز پنج‌شنبه هفته آینده و در تاریخ 17 فوریه در استادیوم نوکمپ مقابل ناپولی اولین بازی خود در لیگ اروپا را در مرحله پلی‌آف برای راهیابی به مرحله یک‌هشتم نهایی انجام خواهند داد.

 

 

آخرین مهلت برای ارسال لیست روز دوم فوریه است و ژاوی باید تا آن مقطع به جمع بندی نهایی برسد. با این حال به نظر می‌رسد که آداما ترائوره احتمالا از لیست بارسلونا برای لیگ اروپا خط خواهد خورد. با توجه به اینکه در سمت راست، ژاوی بازیکن چندان نداشته و دنی آلوز نیز تجربه حضور در رویدادهای بزرگ را در کارنامه دارد، بعید است شاهد خط خوردن نام مدافع برزیلی باشیم.

 

فران تورس نیز 55 میلیون یورو قیمت داشته و مهم‌ترین خرید زمستانی بارسلونا است. هم‌چنین با توجه به فقدان یک مهاجم گلزن در لیست کاتالان‌ها، حضور اوبامیانگ نیز در لیست الزامی خواهد بود. پس بدین‌ترتیب آداما ترائوره احتمالا قربانی این قانون لقب می‌گیرد. بارسلونا از رقابت‌های کوپا دل‌ری نیز حذف شده و بدین‌ترتیب این وینگر 26 ساله تنها می‌تواند تیم جدیدش را در لالیگا تا پایان فصل همراهی بکند.