به گزارش "ورزش‌ سه"، مهدی طارمی ملی پوش تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه بازدید از موزه سپاهان و اهدای پیراهن خود به این موزه بیان کرد: ابتدا جا دارد از آقای ساکت و مجموعه سپاهان تشکر کنم که من را به این موزه قشنگ دعوت کردند. امیدوارم این شرایط خوبی که در سپاهان وجود دارد، باشگاه‌های دیگر الگوبرداری کنند. برایم هیجان‌انگیز بود که موزه را دیدم و برایم افتخار بود که پیراهنم را به بخش موزه ملی باشگاه سپاهان دادم.

ویدئو: 352271

او سپس درباره اینکه باشگاه‌های دیگر چطور باید این اقدام را انجام بدهند اینطور توضیح داد: همه باشگاه‌های بزرگ دنیا موزه دارند و حالا سپاهان به عنوان اولین باشگاه این کار را شروع کرده و امیدوارم به زودی باشگاه‌های دیگر هم شروع کنند.
ستاره تیم ملی و باشگاه اینتر سپس درباره بازی کردن در اصفهان هم اینطور موضع گرفت: من قبلا با پرسپولیس در اصفهان بازی کرده بودم. اما تیم ملی شرایط خاص خودش را دارد. بعد از مدت‌ها تیم ملی به شهرستان آمد. جا دارد دوباره از مردم اصفهان بابت حمایت‌شان تشکر کنم. اما به نظرم باید امکانات در شهرهای دیگر فراهم شود. اینکه تیم ملی به شهرستان ها بیاید ایده خوبی است ولی شرایط سخت‌افزاری باید بهتر شود.