به گزارش "ورزش سه"، صالح حردانی، مدافع تیم فوتبال سپاهان به احتمال زیاد در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل امارات قرار بگیرد و در این مسابقه بتواند روزهای سختی که در تیم سپاهان تجربه کرده است را به فراموشی بسپارد و در ادامه فصل با عملکرد بهتری در تیم خود به میدان برود.

حردانی در بازی با قرقیزستان روی نیمکت تیم ملی قرار گرفت؛ اما با توجه به حساسیت بازی با امارات و تجربه بیشتری که صالح نسبت به آریا دارد، این احتمال وجود دارد که قلعه نویی از او در پست مدافع راست استفاده کند.

صالح حردانی که مدتی است مورد توجه ویژه قلعه نویی قرار گرفته است و حتی بعد از اضافه شدن او روی نام رضاییان خط کشیده شد، فرصت بیشتری برای جا افتادن در تیم ملی نیاز دارد و باید در مسابقات بیشتری به میدان برود، دور از انتظار نخواهد بود که قلعه نویی برای عیارسنجی این بازیکن از او مقابل امارات استفاده کند.

حردانی که میل هجومی بالایی دارد با توجه به عملکرد نه چندان خوب وینگرهای تیم ملی در بازی با قرقیزستان می‌تواند تحرک بیشتری در خط حمله تیم ملی ایجاد کند و فاز هجومی ایران شکل بهتری بگیرد.

باید دید در نهایت امیرقلعه نویی چه تصمیم خواهد گرفت، با توجه به غیبت صادق محرمی، صالح حردانی و آریا یوسفی مورد ارزیابی دقیق کادرفنی قرار خواهند گرفت و بعد از اضافه شدن محرمی به نظر می‌رسد یکی از آنها مدافع راست تیم ملی خواهد بود.