به گزارش "ورزش سه"، استقلال در اولین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا موفق شد با نتیجه ۳ بر ۰ تیم الغرافه قطر را شکست دهد. روزبه چشمی، یکی از بهترین بازیکنان استقلال در این دیدار بود و توانست در خط دفاعی با عملکردی درخشان، مانع خودنمایی مهاجمان حریف، به‌ویژه خوسلو، مهاجم سابق رئال مادرید و فعلی تیم ملی اسپانیا، شود. این پیروزی نشان‌دهنده قدرت استقلال در بازگشت به رقابت‌های آسیایی بود و نویدبخش آینده‌ای روشن برای این تیم می‌باشد.

روزبه چشمی در پایان بازی و در جمع خبرنگاران گفت: اول از همه، تبریک می‌گویم به هواداران و بازیکنانمان. واقعاً بازی سختی بود؛ الغرافه تیم بسیار خوبی است و بازیکنان حرفه‌ای و باکیفیتی دارد. خدا را شکر، پس از دو هفته سخت و تلاش زیاد، توانستیم به این پیروزی برسیم. از بازیکنان و هواداران که ما را در این مدت حمایت کردند، واقعاً خسته نباشید می‌گویم. این پیروزی حاصل زحمات همه بود. انشالله تمرکزمان را روی بازی جمعه برابر نساجی بگذاریم.

2082248

او درباره وضعیت استادیوم و شرایط برگزاری بازی گفت: دستشان درد نکند که بالاخره بازی برگزار شد، ولی واقعاً این موضوع جای شرمندگی دارد. بخدا، پتانسیل کشور ما و فوتبالمان خیلی بیشتر از این است. قطعاً تهران باید چهار یا پنج استادیوم استاندارد و باکیفیت داشته باشد. ولی با این شرایط، تنها چیزی که می‌ماند، عذرخواهی از تیم حریف و بازیکنانشان است. البته باز هم باید به مسئولانی که بالاخره زمین را آماده کردند، خسته نباشید بگویم، اما واقعاً لیاقت کشور و فوتبالیست‌هایمان بیش از این است.

او درباره رضایت هواداران عملکرد خریدهای جدید استقلال گفت: همه تلاش کردند و واقعاً عملکرد خوبی داشتند. امیدوارم که این روند ادامه‌دار باشد. حالا همه تمرکز ما بر روی بازی جمعه است. انشاءالله که بتوانیم در آن دیدار هم موفق باشیم. باز هم تبریک می‌گویم به هواداران و بازیکنان که دو هفته سخت و پرتلاش را پشت سر گذاشتند.