به گزارش "ورزش سه"، میلاد محمدی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در دیدار مقابل الاهلی عربستان بود و با بیشترین تعداد لمس توپ در بین بازیکنان پرسپولیس، رکورد جالبی را به خود اختصاص داد. محمدی باوجود اینکه دائم در نفوذ و حمله به سمت دروازه حریف بود، نرخ دقت پاس 81 درصدی را هم از خود به ثبت رساند.

نکته جالب در مورد میلاد محمدی اینکه او 11 کنش دفاعی هم داشت تا در تقابل با ریاض محرز سربلند بیرون بیاید و به جز غفلت دقیقه نخست و همچنین صحنه دیگر، در جدال با ستاره تکنیکی و سابق منچسترسیتی سربلند بیرون آمد. میلاد از 13 دوئل 8 تا را هم با پیروزی به پایان رساند و با سماجت و خشونت ذاتی در فوتبال خود، مهاجمان حریف را از کار انداخت.

البته آنچه باعث اعتبار بیشتر در این نمایش محمدی است، به بخش تهاجمی مربوط می‌شود. جایی که او پشت سر اوستون اورونوف بارها و بارها نفوذ کرد و باعث شد تا پرسپولیس در جدال با علی مرجاشی، مدافع راست حریف، برتری عددی را داشته باشد و به سادگی از این بازیکن بگذرد.

2082404

میلاد محمدی در دومین بازی خود برای پرسپولیس آمادگی بسیار خوبی را از خود نشان داد و ثابت کرد که می‌تواند جای عبدالکریم حسن را پر کند.

در بین بازیکنان دو تیم ایبانز مدافع برزیلی تیم الاهلی با چهار لمس توپ بیشتر، تنها بازیکنی بود که بیشتر از میلاد توپ را لمس کرد.

عکس: پیام پارسایی