به گزارش "ورزش سه"، پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی ماه ژانویه شب گذشته بسته شد و در آخرین ساعات آن جابه‌جایی‌های مهمی صورت گرفت که انتقال پیر امریک اوبامیانگ به بارسلونا یکی از آنها بود. با این حال این جابجایی هنوز از سوی باشگاه اعلام رسمی نشده و این در حالی است که تصاویری از خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا منتشر شده که او و تعدادی دیگر از مدیران بارسلونا را به همراه اوبامیانگ در حال امضای برگه‌های قرارداد نشان می‌دهد.

 

 

 

 

به همین دلیل اینکه چرا بارسلونا هنوز اوبامیانگ را بازیکن جدید خود معرفی نکرده است برای خیلی‌ها سؤال‌برانگیز بود. اوبامیانگ در حالی به بارسلونا پیوست که قراردادش را با آرسنال فسخ کرد. او تا سال 2023 با توپچی‌ها قرارداد داشت، اما با توافق دوجانبه با مسئولان این باشگاه قراردادش را فسخ کرد تا به‌عنوان بازیکن آزاد راهی مقصد بعدی‌اش شود.

مدارک فسخ قرارداد اوبامیانگ با آرسنال بسیار دیر ارسال شد و در حالی که تنها یک دقیقه به پایان مهلت انتقالات ژانویه مانده بود، بارسا توانست با ستاره گابنی قرارداد ببندد. این قرارداد هنوز رسمی نیست و به لالیگا ارسال نشده و به آن نیازی هم نبود چرا که فسخ قرارداد اوباماینگ قبل از اتمام مهلت قانونی انجام شده بود و او به عنوان بازیکن آزاد با بارسا قرارداد بسته است.

 

 

 

 

خوان لاپورتا رئیس بارسا امروز در کنفرانس خبری خود تایید کرد که تنها یک دقیقه به پایان مهلت قانونی بود که مدارک فسخ قرارداد اوباماینگ و آرسنال را دریافت کردند تا همه چیز معجزه وار به سود بارسلونا شود.

او همچنین تایید کرد که اگر همه چیز خوب پیش برود، مراسم معارفه ستاره گابنی شنبه یا یکشنبه بعد برگزار خواهد شد.